In een wereld waar mensen duizenden jaren geleden uitsterven, hebben synthetische wezens die bekend staan als Dei ex Machina de opdracht gekregen om de mensheid terug te brengen. Word lid van drie E.V.E., de nagebootste psyche van overleden mensen die in synthetische lichamen werden ingediend, terwijl ze op zoek zijn naar hun volwaardige menselijkheid en verkennen Eden om de geheimen te ontdekken die erin zijn verborgen.