Ahoy! Het land Ooo staat onder water en het is aan Finn en Jake om erachter te komen waarom. Ga met onze helden op pad en verken gevaarlijke wateren, zoek naar aanwijzingen, ondervraag schimmige verdachten en vecht tegen piraten om dit drijfnatte mysterie op te lossen en de wereld te redden!