CoComelon: Speel met JJ
Kom langs voor een leuk CoComelon-speelafspraakje bij JJ thuis. Je maakt kennis met JJ's vriendjes en familie, speelt muzikale minigames en beleeft plezier met vormen en cijfers!
Er zijn een hoop leuke interactieve objecten om op te pakken en mee te spelen, je kunt meezingen met populaire CoComelon-liedjes als Yes Yes Vegetables en Wheels on the Bus, en daarnaast bouw je je eigen CoComelon-stickerverzameling op!
CoComelon: Speel met JJ geeft kinderen de kans om deel uit te maken van hun favoriete show. De kleintjes hebben urenlang plezier met eenvoudige, interactieve minigames terwijl ze leren met JJ!