Collar X Malice
Een gevaarlijke, duistere organisatie zaait dood en verderf in de stad Shinjuku en er heerst totale paniek onder de inwoners. Als jonge politiebeambte die de orde moet herstellen, word jij het doelwit van een aanval en draag je een giftige band om je nek. Nu de situatie uit de hand loopt en de tijd bijna op is, verschijnen er vijf mysterieuze vreemdelingen om je te helpen zoeken naar de waarheid.