Collar X Malice -Unlimited-
Keer terug naar de spannende, dodelijke wereld van Collar X Malice met de exclusieve speltypen Interlude, After Story en Adonis. Bezoek nogmaals de personages en gebeurtenissen uit de originele game en bouw nieuwe relaties op terwijl je boel weer op de rit probeert te krijgen in de nasleep van de eerste X-Day Incident.
Zet je daarna schrap voor een totaal nieuwe onderzoekservaring, wanneer je op zoek gaat naar verraders die zich diep binnenin de schimmige Adonis-organisatie schuilhouden. Begin aan een race tegen de klok om de nieuwe rampzalige X-Day voor te blijven!
Ga de ultieme uitdaging van de Adonis-verhaallijn aan, speciaal ontworpen om meerdere keren opnieuw te spelen! De klok tikt door en het lukt je niet om in een enkele spelsessie al je tegenstanders te onthullen.