Koop digitaal en ontvang de Totally Tubular-skins voor Crash en Coco*.
Neo Cortex en N. Tropy zijn weer terug, en dit keer openen ze de aanval niet alleen op dit universum, maar op het hele multiversum! Crash en Coco schieten te hulp door de vier kwantummaskers te herenigen en de wetten van de werkelijkheid te buigen.
Nieuwe vaardigheden? Zeker. Meer speelbare personages? Reken maar. Alternatieve dimensies? Nou en of. Belachelijke eindbazen? Uiteraard. Nog steeds fantastisch? Wat denk je zelf. Wacht eens! Denken? Niet in dit universum!