Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Future Tense-level
Bereik de finish in het beruchte level Stormy Ascent uit de originele Crash Bandicoot. Dit level was eerst nog niet af en is daardoor nooit uitgekomen. Het belooft een uitdaging te worden voor zelfs de meest ervaren Crash-fans! Ben jij goed genoeg om niet verslagen te worden door snel terugtrekkende treden, met flessen gooiende lab-assistenten, vliegende vogels, bewegende platforms en ijzeren stekels?
Speel het eerste NIEUWE level in twintig jaar voor de originele trilogie. Future Tense is gebaseerd op het verwijderde Waterfall-level uit de eerste Crash Bandicoot en bevat diverse puzzels uit het originele level in de futuristische omgeving van Crash Bandicoot 3: Warped. Ontdek een totaal nieuwe moeilijkheidsgraad voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy terwijl je raketten ontwijkt, robots vernietigt en over lasers springt tijdens het beklimmen van een enorme, futuristische wolkenkrabber.