Cricket 22 The Official Game Of The Ashes
Cricket 22 levert het meest robuuste en omvangrijke cricketspel dat fans ooit hebben gezien. Beleef plezier met de volledig geautoriseerde The Ashes-competitie - het hoogtepunt van de langdurige rivaliteit tussen Australië en Engeland. Of neem deel aan de big-hitting Big Bash T20-competitie in Australië, de innovatieve The Hundred in Engeland, het tropisch feestje van de CPL in de Caraïben of ga de internationale strijd aan met volledig geautoriseerde teams uit Australië, Engeland, West-Indië, Nieuw-Zeeland en Ierland.
En met inachtneming van Big Ant’s toewijding voor gelijkheid en gelijke vertegenwoordiging, kunnen er zowel wedstrijden voor mannen als vrouwen in Cricket 22 worden nagespeeld.