Cricket 24: De meest realistische cricketgame ooit!
Cricket 24 is het resultaat van tien jaar lange gameontwikkeling en bevat teams van overal ter wereld. Spelers kunnen het opnemen tegen de grootste cricketlanden, waaronder Australië en Engeland in de officiële Ashes, West-Indië, Nieuw-Zeeland, Ierland en meer, en nu ook voor het eerst tegen professionele Indian T20-teams – en dat allemaal in ruim 50 gedetailleerde officiële stadions. Cricket 24 is de compleetste gamesimulatie van cricket tot nu toe.