WAARSCHUWING! WAARSCHUWING! TIJDVERSCHUIVINGSCONTINUÜM IN GEVAAR!
Onderzoek zaken door de tijd en evoluerende kaarten in een verhaal met meerdere tijdperken te onthullen. Ben jij oplettend genoeg om de mysteries op te lossen? Misdaad wacht op niemand!