BELANGRIJKSTE KENMERKEN
The Big Game is een vriendelijk en leuk avontuur, perfect voor jonge spelers! Ga samen met Lady, Coney, Dreamy en vrienden op een gloednieuw avontuur terwijl ze deelnemen aan een spannend toernooi. De hoofdprijs? De beroemde Golden Pacifier!
Spelers kruipen in de huid van een van de 15 populaire Cry Babies en verkennen bekende plekken uit de serie, van Baby Bottle Valley tot Fantasy Mountain, Tutti Frutti Bay, Icy World en zelfs een nieuwe planeet, Planet Tear!
Doe mee aan leuke activiteiten om verder te komen in het spel, waaronder verstoppertje, doolhof, puzzels, dansen, foto's maken en zelfs badderen!
Cry Babies houden van hun vrienden! Gebruik een tweede controller zodat twee spelers de handen ineen kunnen slaan voor nog meer speelplezier!
Alle scènes zijn geanimeerd en ingesproken, net als in de tv-serie. Het is daardoor net alsof spelers een rol spelen in een gloednieuwe interactieve aflevering!
Elke overwinning neemt ze mee naar een nieuw wereld uit de populaire tekenfilmserie. Van Baby Bottle Valley tot Fantasy Mountain, Tutti Frutti Bay, Icy World en zelfs een nieuwe planeet, Planet Tear! Onderweg spelen ze verstoppertje, dansen ze, verkleden ze zich, verkennen ze doolhoven en lossen ze puzzels op. Ze kunnen zelfs even in bad gaan!