DOOM Eternal
De legers van de hel hebben de aarde veroverd. Kruip in de rol van de Slayer in een epische single-playerstrijd om demonen in verschillende dimensies met de grond gelijk te maken en de uitroeiing van de mensheid te voorkomen in DOOM Eternal voor de Nintendo Switch.
Ervaar de ultieme combinatie van snelheid en kracht in DOOM Eternal - de volgende stap voorwaarts in first-person combat, aangedreven door idTech 7. Gewapend met onder andere een schouder-vlammenwerper, intrekbaar polsmes, verbeterde geweren en nieuwe vaardigheden ben je de grootste demon-slayer ooit.
Pak wat je nodig hebt van je vijanden. Glory Kill demonen voor health, verbrand ze voor pantser en snijd ze met de motorzaag in stukken voor extra munitie.
In een nieuwe twee-tegen-één-multiplayerervaring neemt een volledig bewapende DOOM Slayer het op tegen twee door spelers bestuurde demonen, die een wedstrijd van first-person gevechten spelen voor de “beste uit vijf”.
Je hebt de mensheid van de rand van de afgrond teruggehaald, maar daar hing een prijskaartje aan. De verstoring van het machtsevenwicht in de kosmos bedreigt de hele schepping. De ziel van het universum staat op het spel.
De hellelegioenen hebben de hemel verwoest en dreigen zich over de dimensies te verspreiden. Vecht je een weg terug naar Urdak en beslis over het lot van de kosmos. Dit is nu jouw missie.
Trotseer de goden en laat een oud kwaad ontwaken in de epische afsluiting van de saga van de Doom Slayer. Roep de verspreide Sentinel-troepen bij elkaar, beleger het laatste bolwerk van de Hel, breek door de muren van het fort en neem het tegen de Dark Lord zelf op.