Het veelgeprezen DRAGON BALL FighterZ komt met al zijn spectaculaire gevechten en machtige krijgers naar de Nintendo Switch.
In samenwerking met Arc System Works komt DRAGON BALL FighterZ met sublieme anime-graphics en een gameplay die makkelijk te leren maar moeilijk te beheersen is. En naast dat je deze game overal kunt spelen, bevat deze Nintendo Switch-versie enkele unieke functies.