Gratis demo!*
Ga op avontuur om de Children of Hargon te verslaan en de inwoners het plezier van het bouwen terug te geven in DRAGON QUEST BUILDERS 2 op de Nintendo Switch!
Je kunt zelfs samenwerken met andere bouwers om indrukwekkende bouwwerken uit de grond te stampen. Natuurlijk kom je daarbij de nodige Slimes, Badboons en andere bekende Dragon Quest-monsters tegen, dus wees goed voorbereid!
De game zit boordevol nieuwe functies en verbeteringen en zal daarom voor zowel nieuwe bouwers als voor Dragon Quest-veteranen een fantastische ervaring zijn!
Nadat je ternauwernood weet te ontsnappen aan de Children of Hargon en bent aangespoeld op de oevers van het Isle of Awakening, ontmoet je Malroth, een mysterieuze jongeman. Samen gaan jullie op een groots avontuur om de wereld te herbouwen en een stokje te steken voor de plannen van de destructieve sekte.
Je trekt over verschillende eilanden en onderweg verzamel je allerlei spullen en help je bij de wederopbouw van gebouwen die door de Children of Hargon zijn vernietigd. Daardoor word je een steeds betere bouwer en krijger.
Zodra je genoeg ervaring hebt opgedaan, kun je je krachten online*** of lokaal**** bundelen met maximaal drie andere bouwers.