Danganronpa V3: Killing Harmony Anniversary Edition
Een nieuw hoofdstuk breekt aan! Danganronpa V3 komt voor het eerst naar Nintendo Switch! Danganronpa 10th Anniversary Release: Part 3!
Welkom in een nieuwe Danganronpa-wereld; bereid je voor op de grootste en spannendste aflevering tot nu toe. Het speelt zich af in een 'psycho-coole' omgeving waarin een nieuwe groep van 16 personages wordt ontvoerd en vastgezet in een school. Daarbinnen slaan sommigen aan het moorden, zullen sommigen sterven en worden sommigen gestraft. Er staat meer op het spel dan ooit en het onderzoek gaat razendsnel in deze getikte moordzaken waarin je je nieuwe vrienden ter dood veroordeelt.