Darksiders II Deathinitive Edition
Verander in de verschrikkelijke macht die iedereen vreest, maar waar niemand aan kan ontsnappen. Gewekt door het einde der tijden, gaat Death op pad om de naam van zijn broer te zuiveren. Onderweg ontdekt deze Horseman dat een eeuwenoude wrok de hele Schepping bedreigt. De dood leeft!