Darksiders III
Keer terug naar een apocalyptische aarde in Darksiders III, een "hack-n-slash"-actie-avonturengame waar de speler als FURY op een missie gaat om de zeven doodzonden te vinden en te elimineren. FURY is de meest onvoorspelbare en raadselachtige van de vier ruiters van de Apocalyps en ze moet slagen waar velen gefaald hebben: de machten die nu de aarde verwoesten, in balans te brengen.
In dit enorme brok digitale verwondering kunnen deelnemers een ware wereldschokkende ervaring verwachten mee te maken: de Crucible!
Een legendarische uitdaging waar in het hele universum met eerbied over gefluisterd wordt. Zelfs de Creator had zich geen grootser spektakel kunnen voorstellen dan dat wat in deze befaamde arena plaatsvindt.
Op een missie voor Vulgrim moet Fury naar de Serpent Holes gaan om een eeuwenoude bedreiging die zich daar bevindt, te verwijderen. Allerlei nieuwe locaties, puzzels en vijanden moeten de vaardigheden van Fury beproeven. Als beloning kan ze totaal nieuwe wapenvormen voor de Hollows ontgrendelen maar ook de grootste prijs van allemaal: het Abyssal Armor.