De Smurfen - Village Party
Daarvoor heeft hij alle Smurfen gevraagd te helpen bij de voorbereidingen, zodat het feest onvergetelijk wordt!
In gezelschapsspel-modus geniet je samen met vrienden en familie van uren aan smurftastisch plezier in 50 mini-games, geïnspireerd op de vrolijkheid van de Smurfen.
In avonturenmodus duik je in een spannende reis vol queesten, ontmoet je ruim 100 iconische Smurfen en verken je 10 verschillende regio's: van het Smurfendorp tot Gargamels territorium.