Die After Sunset
Knal in een avontuurlijke tijdreis vol actie waarin ruimtewezens de aarde aanvallen. Leid het verzet tegen de 'Murkors' in Die After Sunset, een meeslepende roguelite shooter. Combineer verschillende accessoires en versterk ze tijdens tijdgebonden missies tegen reusachtige bazen vecht! Verslaan ze je? Geen nood, want je dood is pas het begin!