De demonische wereld Hinomoto verandert en de dagen van nobele krijgers lijken geteld. Te midden van alle chaos vormen de luie krijger Fuji en de bushido-fangirl Pirilika een onwaarschijnlijk team, waarna ze de strijd aangaan met een tiranniek regime terwijl ze de betekenis van eer en verlossing ontdekken!
Ga op een episch SRPG-avontuur dat tot de nok toe gevuld is met nieuwe functies, waaronder Jumbification, Hell Mode, Item Reincarnation, nieuwe en verbeterde auto-battles en online ranked battles! Je kunt zelfs je eigen team samenstellen, met keuze uit meer dan 40 personageklassen. Disgaea 7: Vows of the Virtueless is groter en beter dan ooit!