Disney Magical World 2: Enchanted Edition
Laat je onderdompelen in de magische wereld van Disney Magical World 2: Enchanted Edition voor Nintendo Switch!
Verken allerlei omgevingen met Disney-thema's, vol verrassende uitdagingen en avontuurlijke ervaringen. Dans met de Disney-princessen, geniet samen met Mickey van de Magical Dream-parades en nog veel meer!