Dokapon Kingdom Connect
Hij besloot om de dapperste krijgers bij elkaar te roepen en de dorpjes te redden, zodat hij weer betaald zou krijgen! Als beloning mag de held die het meeste ophaalt, trouwen met de prinses en uiteindelijk de troon bestijgen.
5 speltypen en een gigantisch spelbord! - Plan je wraak en kies uit 5 verschillende speltypen: Normal, Story, Shopping Race, Kill Race en Town Race. In dit koninkrijk met zeven continenten weet je nooit wat voor avonturen er op je wachten!
Wees je vijanden te slim af met 11 mogelijke klassen - Wil je je een weg door het Dokapon Kingdom slaan? Kies dan de krijger! Heb je meer met spannende spreuken? Ga dan voor de tovenaar! Kies uit 11 klassen en verdien ervaringspunten om je personage nog sterker te maken. Koop of steel voorwerpen en gebruik ze om een streepje voor te krijgen!"