Functies
Dit angstaanjagende horrorspel neemt je mee in de mysterieuze sfeer van film noir. Duik diep in de geest van Marie, een detective die de geheimen van haar vroegere herinnering probeert te ontrafelen. Gebruik de 'Focus'-functie om door de ogen van je achtervolger te kijken terwijl je een spannend kat-en-muisspel probeert te overleven.