Dolphin Spirit - Ocean Mission
Ga mee met een schitterend avontuur op het tropische eiland Maupiroa! Ga naar de zeeën en ontdek de geheimen die het eiland omgeven! Duik naar de diepten van de oceaan, vol leven en kleur, met je dolfijnenvriend Keanu. Leer over marien leven en mariene ecologie terwijl je de lokale milieuactivisten helpt het eiland van op handen zijnde rampen te redden.
Je vakantie op het eiland Maupiroa gaat niet makkelijk worden! Gelukkig kun je erop rekenen dat je grootvader en enkele inwoners van het eiland je een handje helpen bij je zoektocht. Leer over de folklore en tradities van het eiland om het van de ondergang te redden. Ga mee met een fantastisch avontuur en dompel jezelf onder in het erfgoed van je voorvaderen om de geheimen van magische totems te ontgrendelen.
Ontdek de verborgen schatten van de onderwaterwereld met je maatje, Keanu de dolfijn. Neem deel aan de conserveringsmissies van de lokale bevolking en neem foto's van de wilde dieren op het eiland om je codex te completeren.
Dolphin Spirit - Ocean Mission is een educatief avonturenspel met een vleugje fantasie, gesitueerd op het prachtige tropische eiland Maupiroa.