Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragons
Ga lekker knokken in Double Dragon-stijl met deze nieuwe versie van de iconische beat ‘em up-reeks. Het jaar is 199X en New York City is door een nucleaire ramp verwoest, waardoor de bewoners moeten vechten om te overleven terwijl rellen en misdaad hoogtij vieren . Criminele bendes hebben de stad overgenomen en vechten voor de heerschappij. Jonge Billy en Jimmy Lee pikken het niet meer en zijn vastbesloten de bendes zelf uit hun stad te verdrijven.
Ontdek het prille begin van de jonge Double Dragon-broers terwijl ze het opnemen tegen nieuwe en bekende vijanden in een alternatief verhaal. In deze frisse roguelite-versie is elk potje een nieuwe kans op actie. De moeilijkheid van de missies wisselt afhankelijk van de volgorde waarin je deze kiest dankzij een unieke en dynamische levelstructuur.
Wissel tussen het klassieke duo Billy en Jimmy, kies voor Marian en Uncle Matin of experimenteer met 9 extra ontgrendelbare personages met elk hun speciale moves en unieke speelstijlen. Met lokale coöp voor 2 spelers krijg je vier keer zo veel actie terwijl jij en een vriend de straten schoonvegen.