Edna & Harvey: Harvey's New Eyes
En als iets misgaat of lelijk uit de hand loopt, dan helpen de vrolijke censuurkabouters haar. Ze bedekken alles wat Lili liever niet bewust ziet onder een leuke laag roze verf. Maar zijn haar kleine kaboutervriendjes echt of gewoon een verzinsel van haar levendige onderbewuste? Misschien is het gewoon een kwestie van tijd voordat ze stapelgek wordt!
Als haar beste vriendin Edna verdwijnt, gaat Lili niet alleen op een gevaarlijke reis om haar terug te vinden maar ook om haar diepste angsten te overwinnen.