Endling - Extinction is Forever
Ervaar met eigen ogen de vernietigende kracht van de mensheid, die dag na dag de meest kostbare en waardevolle hulpbronnen van de natuurlijke omgeving corrumpeert, vervuilt en exploiteert.
Verken de zijwaartsscrollende 3D-wereld van Endling en verdedig je welpen, voer ze, kijk hoe ze level na level groeien, merk hun unieke persoonlijkheden en angsten op, en vooral, help ze te overleven.