FUN! FUN! Animal Park
Als je vandaag naar de dierentuin gaat, staat je een grote verrassing te wachten! Ga met je schattige poppengidsen op een rondleiding door een park vol dieren die allemaal staan te popelen om spannende minigames met je te spelen!