Fallen Legion: Rise to Glory
Keer terug naar het slagveld van Fenumia, waar een belegerde natie aan de rand van oorlog staat. Zie het conflict door de ogen van Princess Cecille, iemand die haar koninkrijk in zijn oude glorie zou willen herstellen, en Legatus Laendur, iemand die een nieuwe natie zou willen opbouwen. Fallen Legion: Flames of Rebellion en Fallen Legion: Sins of Empire zijn voor de eerste keer gecombineerd op één console. Fallen Legion: Rise to Glory bevat nieuwe art, monsters, eindbazen en uitdagingen die niet in de originele releases te vinden zijn. Bekijk het verhaal van alle kanten waar je ook bent in Fallen Legion: Rise to Glory.