Farming Simulator 20
In Farming Simulator 20 gebruik je voertuigen en machines die natuurgetrouwe kopieën zijn van de toonaangevende merken in deze industrie. Voor de eerste keer op de Nintendo Switch zit daar John Deere bij, het grootste landbouwmachinebedrijf ter wereld. Bestuur machines van andere beroemde merken, zoals Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Valtra, Krone, Deutz-Fahr en vele andere.
Farming Simulator 20 bevat een nieuwe omgeving, Noord-Amerika, waar je je boerderij kunt ontwikkelen en uitbreiden. Geniet van allerlei fascinerende activiteiten op de boerderij, zoals nieuwe machines en het oogsten van katoen en haver, allemaal nieuw op de Nintendo Switch! Zorg voor je varkens, koeien en schapen en rijd op paarden uit je eigen stal. Verken zo de uitgebreide omgeving van je boerderij op een totaal nieuwe manier.