De succesvolle simulatiereeks (waaronder "Firefighters - The Simulation" en "Firefighters: Plant Fire Department") is toe aan een nieuwe ronde. In Firefighters - Airport Heroes word je een held op de plekken waar we ons het meest kwetsbaar voelen: de vliegvelden van de wereld. Vreselijke motorbranden, een vlammenzee in de passagiersterminal, neergestorte helikopters of gedeeltelijk ingestorte gebouwen vereisen vaardig gebruik van brandweerwagens, brandblussers en speciaal gereedschap. Bereid je voor op dramatische situaties – elke missie telt! Er moeten levens worden gered!