Forgive Me Father
Hou je steeds veranderende krankzinnigheidsniveau in de gaten, want dat kan je extra kracht opleveren. Kies je vaardigheden aan de hand van je speelstijl om er het eeuwige kwaad mee te verslaan. Verken een door Lovecraft geïnspireerde wereld vol geheime gebieden en onthul het verhaal om het mysterie achter deze gestoorde plek te ontrafelen.
Timelapse-animaties, 2D-tegenstanders en -elementen in een 3D-omgeving; verbanddozen, wapens die je niet kunt herladen, power-ups en dynamische gevechten met talloze vijanden.
Met het Heilige Boek of een camera in de ene hand en wapens die met een onbekende substantie zijn geladen in de andere, sta je voor de taak om je menselijkheid te behouden. Jij beslist zelf hoe je uitrusting zich ontwikkelt en hoe je de horden onvoorspelbare vijanden gaat verslaan.
Door het directe effect op zowel de audiovisuele ervaring als de gameplay heeft dit systeem een steeds wisselend effect op je geest.
Handgetekende graphics zorgen voor een karakteristieke look; elk screenshot van de game zou uit een nieuwe comic kunnen komen!
Voel de dreiging en horror waar de werken van H.P. Lovecraft om bekend staan. Omgeven door het occulte en de krachten van het eeuwige kwaad beleef je wanhoop, gekte, verwarring en het brandende verlangen om antwoorden te vinden en een sprankje orde en normaliteit te herstellen.
Een afwisselende, geheel handgemaakte wereld vol vijanden: van bezeten burgers tot griezelige monsters uit je ergste nachtmerries.