Stap door de poorten van Fort Boyard en ga de uitdagingen aan!
Betreed Fort Boyard en ga de uitdagingen aan in meer dan tien activiteiten! Uithoudingsvermogen, behendigheid en volharding zijn je beste troeven om munten te bemachtigen.
Herleef de sensaties van de teams die het terrein van Fort Boyard betraden! Ga alleen of met meerdere spelers de uitdagingen aan door stap voor stap de opdrachten uit te voeren die zich in het fort bevinden en bemachtig alle sleutels die je naar de schat leiden.