Gal*Gun Double Peace
De beruchte rail-shooter Gal-Gun: Double Peace is eindelijk beschikbaar op Nintendo Switch! Wanneer de nietsvermoedende student Houdai geraakt wordt door de pijl van cupido, wordt hij de meest onweerstaanbare jongen van de school. Hij kan de naderende groepen van meisjes alleen tegenhouden door zijn vertrouwde feromonenschot te gebruiken, om zo zijn echte liefde te vinden! Waanzinnig kleurrijk en hilarisch onzedelijk, Gal*Gun: Double Peace is een van de meest geliefde en veelgeprezen shooters van Japan.