Maak een bloedstollende rit in dit waanzinnig verslavende gevechtsracespel met een heleboel voertuigen, wapens, upgrades, on-track bonussen en omgevingen. Gas Guzzlers Extreme is een spannende nieuwe draai aan de gevechtservaring in auto's met de toevoeging van furieuze team-/clangevechten.