Geef vol gas en doorkruis de 3000 km aan races die voor je ligt!
Op berghellingen, dwars door een natuurpark, midden in de woestijn of aan zee, verdedig je positie in meer dan 250 races, inclusief kampioenschappen, missies en uitdagingen.
Bewonder de collectie racewagens die je in de races hebt gewonnen in je eigen garage. Porsche 718 Boxster, 918 Spyder, 911 GT2RS, Dodge Viper, Lotus 3-Eleven, McLaren 720s… Gear Club Unlimited 2 biedt je meer dan 50 gelicentieerde wagens van de meest prestigieuze merken ter wereld.
Je bent echter niets zonder je club! Richt er een op en beheer hem met je vrienden, werf de beste coureurs, neem het op tegen rivaliserende clubs uit de hele wereld, ga voor de eerste plaats op het podium en profiteer van de exclusieve content die is gereserveerd voor de beste spelers.