Gear.Club Unlimited 2 - Definitive Edition
Geef plankgas en race op meer dan 3000 kilometer parcours dat op je te wachten staat!
Over de bergen, door een natuurpark, midden in de woestijn of langs de kust, verdedig je positie in meer dan 250 races, met kampioenschappen, vriendschappelijke races en Grand Prix.
Gear.Club Unlimited 2 is de afgelopen 3 jaar al een van de bekendste arcade racespellen op Nintendo Switch, en het spel is terug met een definitieve (en verbeterde) editie.
Vind alle Gear.Club Unlimited 2-content en ontdek nieuwe rijsensaties: op makkelijke wegen en op parcoursen, voor snelheid- en uithoudingsvermogenuitdagingen... maar altijd met prestigieuze wagens!
Het is aan jou om de races te domineren en om je tegenstanders te laten zien wie de beste is!
Start de Porsche Series en bestuur legendarische Porsche-wagens, zoals de 911 930 Turbo, bestuur legendarische endurance-wagens zoals de Ford GT40 MK I Gulf op het officiële 24H Le Mans-raceparcours in The Endurance Championship... of rijd voor je plezier op meerdere terreinen!
Je hebt veel talent en doorzettingsvermogen nodig, en je moet flink gas geven om de beste te zijn!