Gearshifters
Een arcade-actie shoot-'em-up roguelite. Stuur, drift, draai, ram en schiet door golven vijandelijke voertuigen. Trek ten strijde tegen bazen met extreme machines. Bouw en pas je tactische uitrusting van automods, verdedigingen en wapens aan voor elke verraderlijke transportmissie. Rijd. Vernietig. Word betaald. Upgrade!
BAASGEVECHTEN MET MEGAVOERTUIGEN. Versla de wetteloze facties die het dystopische Europa van de toekomst domineren en schakel hun krankzinnige, zwaar gepantserde baasmachines uit.
EXPLOSIEVE LEVERING. Breid je territorium uit over het post-apocalyptische continent. Alleen de meest bekwame Gershifter kan de gevaarlijkste routes nemen en de mysterieuze Citadel bereiken.