Help hen in dit opwindende avontuur!
Lang geleden werd de aarde verwoest door een angstaanjagend wezen. De wetenschapper IMBU en zijn handlangers beroofden de aarde van al haar energie en zetten de vredige bewoners vast in fonkelende edelstenen. Drie helden wisten op wonderbaarlijke wijze te ontsnappen: BAU, BAM en BOM. Zij werden de Gem Smashers: met indrukwekkende sprongen en snelle draaien verbrijzelen zij vaardig de kleurrijke kristallen om hun vrienden te bevrijden.