Genso Manège
Deze prachtig gemaakte otome visuele novelle speelt zich af in een wonderlijke versie van Frankrijk en vertelt het verhaal van Emma, die op jonge leeftijd haar ouders verloor. Ze strijdt om haar vergeten herinneringen weer terug te vinden. Emma is een heks die in haar jeugd haar krachten verloor en nu een rustig leven leidt. Ze laat zich leiden door het aandenken dat haar vader haar naliet en raakt gefascineerd door het reizende pretpark dat naar haar dorp is gekomen.
Emma voelt zich direct verbonden met het fabelachtige La Foire du Rêve, dat vol zit met magie en dromen. Er gaat echter ook een duister geheim schuil achter de fonkelende, sprookjesachtige charme van het park. Ze ontdekt dat het personeel van het park gevangen zit en het pretpark niet kan verlaten. Alleen Emma's magie kan ze bevrijden. Maar het is Emma al jaren niet gelukt om haar magie te gebruiken en ze moet diep in zichzelf graven om het terug te krijgen, langs haar pijnlijke en onderdrukte herinneringen.
Ze werkt op de Rêve en ontrafelt de verstrikte draden van haar vergeten verleden, terwijl ze een band opbouwt met de medewerkers van het pretpark. Ze ontmoet allerlei wonderbaarlijke personages: de verbluffende directeur Hugo, de stoïcijnse accountant Serge, de tsundere artiest Crier, het goedaardige konijn Lyon, de afgezonderde monteur Luciole en Emma's speciale jeugdvriend Arnaud. Alle personages hebben hun eigen zorgen, tragische verhalen en verlangens die verweven zijn met wanhoop. Emma sluit steeds diepere vriendschappen met ze - en misschien wel meer - terwijl ze haar magie en hun vrijheid terug probeert te winnen.
Met prachtig ingetogen tekeningen die warmte en romantiek uitstralen, is Genso Manège een droomachtige otome-fantasie met een meeslepende visuele kracht die een onvergetelijk, bitterzoet verhaal vertelt.