Op weg naar huis overkomt je iets vreemds. Je raakt verdwaald in een duister en mysterieus bos. Bescherm de bovennatuurlijke bewoners tegen degenen die het bos willen kaalsnoeien om winst te maken. Werk samen met 30 geestige kameraden en ontdek prachtige locaties in deze actie-avonturengame die tot de nok toe gevuld is met verrassingen en originele personagedesigns.