Goblin Slayer komt naar consoles, met medewerking van de oorspronkelijke makers! Kumo Kagyu, geestelijk vader van Goblin Slayer, is verantwoordelijk voor het concept van de game en illustrator Noboru Kannatsuki ontwierp het hoofdpersonage van dit nieuwe verhaal, dat zich afspeelt in de Four-Cornered World.
De game is een tactische RPG en sluit daarmee naadloos aan op de stijl van het Goblin Slayer-universum. Kies je positie op het slagveld zorgvuldig en benut de specifieke vaardigheden van je eenheden om de vijand zo hard mogelijk te treffen.
De dialogen zijn volledig in het Japans ingesproken en nemen fans van de serie en nieuwkomers mee naar een wereld vol magie en strijd. Naast bekende gezichten uit de romanreeks ontmoet je ook nieuwe personages!