Neem de trein naar Hokko om je nieuwe huis in te richten!
Bouw jij een verzameling urban-industriële meubels op? Of misschien een prachtig bloemetjesbehang? Met je gereedschap in de werkplaats kun je geheel naar eigen inzicht een dorp ontwerpen dat in de smaak valt bij de bewoners.
CRAFTEN: Ga naar het bos of de verlaten mijn om grondstoffen te verzamelen. Neem je buit mee terug naar het dorp en maak er materialen van die je kunt gebruiken voor je eigen ontwerpen.
ONTWERPEN: Verzamel materialen en ga naar de werkplaats om elk voorwerp in het spel je eigen draai te geven. Op de ontwerptafel kun je zelf meubels maken door verschillende vormen en materialen te combineren in een eenvoudige, maar handige editor.
VERVEN: Trek je werkkleding aan, haal je kwasten tevoorschijn en klieder erop los. Je kunt behang, vloeren en zelfs T-shirts ontwerpen, die jij en de dorpsbewoners kunnen dragen. Zorg ervoor dat iedereen in het dorp jouw unieke designs draagt!
VISSEN: Breng een rustig ochtendje door op een van de visplekken van Hokko en bouw een viscollectie op. Vissen gedragen zich op unieke manieren, dus daar moet je rekening mee houden. Elke vangst is een uitdaging!
INSECTENJACHT: In Hokko wemelt het van de rondfladderende en zoemende insecten. Vang ze en leg een prachtige collectie aan. Maar wees op je hoede, want je weet nooit wat er verstopt zit in de bosjes!