Hot Lap Racing
Hot Lap Racing biedt een spannende simcade-race-ervaring die wordt aangedreven door een in-house physics engine die exclusief voor de game is gebouwd. Verken de dynamische geschiedenis van de motorsport, van GT Cross tot Formule 1, en neem het op tegen vrienden of online tegenstanders!