Zet je schrap, want ININ komt vol gas met het 2e deel van IREM-arcadeklassiekers! Deze collectie vol actie, met iconische IREM-titels waaronder Air Duel, GunForce en GunForce II, mag je niet missen!
Air Duel is een legendarische shoot 'em up uit de jaren 90 die je meeneemt naar het post-apocalyptische luchtruim en je in een geavanceerd militair vliegtuig plaatst. Met 7 uitdagende levels en een arsenaal aan upgrades, zul je moeten vertrouwen op strategie en pure vuurkracht om lastige gevechten te overleven. Knal alles op het scherm aan flarden met zwaar geschut en stijg op naar de top!
Het regent kogels in GunForce I en II! Vuur nostalgische kogels af in deze iconische titels. GunForce I en II worden gezien als pioniers in het run-'n-gun-genre en als inspiratie achter de iconische Metal Slug-franchise. Dit zijn must-haves voor arcadegamers.
Deze drie titels zijn onbetwiste klassiekers en een must-play voor fans van old-school actiegames. Dus ga er lekker voor zitten, druk op Start en geniet van deze nostalgische IREM-klassiekers!