EINDBAASGEVECHTEN IN MEERDERE FASEN
Iron Meat is een snelle run-and-gun shooter die spelers onderdompelt in een wereld die wordt overspoeld door The Meat, een allesverslindende interdimensionale biomassa. Met een mix van klassieke arcade- en console-mechanica vechten spelers tegen gemuteerde slachtoffers en machines, ontwijken ze kogelbeschietingen en verpletteren ze eindbazen in negen levels vol gore gruwelijkheid. Vecht als Vadim terug tegen The Meat en stop de verschrikkingen die voortkomen uit de experimenten van wetenschapper Yuri Markov op de maan.
Iron Meat is een eerbetoon aan de klassieke run-and-gun-titels uit het verleden, met intense eindbaasgevechten die in meerdere fases zijn ingedeeld. Met drie moeilijkheidsgraden om uit te kiezen kunnen spelers hun vaardigheden op de proef stellen, waarbij een hogere moeilijkheidsgraad wordt beloond met een nog uitdagender eindbaasgevecht.
Wie zegt dat je The Meat invasion alleen moet verslaan? Met couch co-op voor 2 spelers kun je een maatje pakken en samen een spoor van bloederige, met Meat besmette lijken achterlaten! Dubbel zoveel vuurkracht, dubbel zoveel bloedvergieten en dubbel zoveel VLEES!
Je hoeft geen soldaat te zijn om tegen The Meat te vechten. Je hoeft er zelfs geen MENS voor te zijn! Met meer dan 30 vrij te spelen skins om uit te kiezen, kunnen spelers hun personage aanpassen zoals zij dat willen. Elke skin heeft verwisselbare onderdelen, waardoor je je personage nog meer kunt aanpassen door het te mixen en matchen. Wil je een haaienhoofd op een robotlichaam met dinosaurusvoeten? GEDAAN. Misschien een half mens, half hond? JUIST! Of wat dacht je van een cowboy met een staart en demonenvleugels? Hmm...YEP!