KILL la KILL - IF
Voer verwoestende combo’s uit om je vijanden te vernietigen en herbeleef je favoriete scènes uit de originele serie, die nieuw leven is ingeblazen met schitterende beelden en filmpjes! Ontdek een gloednieuw verhaal, voor het eerst door de ogen van hoofdpersoon Satsuki!