KINGDOM HEARTS Melody of Memory
Speel als bekende figuren uit de KINGDOM HEARTS-games, inclusief gastpersonages van Disney die je een handje komen helpen.
Geniet van een enorme variatie aan muziek uit zowel de KINGDOM HEARTS-games als Disney, met een collectie van meer dan 140 songs. Stort je in de ritmische gameplay met onvergetelijke songs in deze muzikale reis die je niet mag missen!