Killer Frequency
We schrijven het jaar 1987 en de klok slaat twaalf in het kleine dorpje Gallows Creek. De beroemde radio-dj Forrest Nash is live in wat de nachtdienst van zijn leven wordt.
In deze horrorcomedy moet je puzzels oplossen om bellers te redden die door een mysterieuze moordenaar worden belaagd. Elk telefoontje is er een op leven en dood. Schiet jij de bewoners van Gallows Creek te hulp?