King's Bounty II
Nostria wordt gehuld in duisternis. Samenzweringen, sabotage en necromantie werpen een schaduw over het land. Maar misschien is de redder – de laatste hoop van het koninkrijk – al gearriveerd in Nostria, om terug te vechten en de vrede te herstellen!
King’s Bounty II is het langverwachte vervolg op de legendarische King’s Bounty-games, een van de beroemdste turn-based RPG's. De serie krijgt een vervolg met een compleet nieuw, episch verhaal, fracties, vijanden en nieuwe features, voor een frisse blik op de fantasywereld Antara. Het is chaos in het rijk. Provincies eisen onafhankelijkheid, bandieten maken de wegen onveilig, overzeese naties weigeren de autoriteit van de koning te erkennen en misvormde wezens hebben het gemunt op nietsvermoedende burgers. Alle hoop is gevestigd op nieuwe helden tegen wil en dank.
Antara is een open wereld die je naar hartenlust kunt verkennen. Ontdek verborgen locaties en gevaarlijke vijanden. In Antara wachten je talloze wonderen en geheimen.
De omgeving en het landschap spelen een rol in King’s Bounty II. Je stuit op allerlei soorten terrein die je strijdtactiek beïnvloeden. Daardoor is elke slag uniek.